zondag 11 januari 2015

New - Warme sjaal, Only

IMG_2841IMG_2844

Een tijdje geleden liet ik hem al in een fotodagboek zien: mijn nieuwe, geweldige sjaal! Afgelopen vrijdag had ik pas tijd om er eens wat goede foto’s van te maken, terwijl ik hem al zeker een maand draag. Beter laat dan nooit: want hij verdient zekerrrr een plekje op mijn blog! Ik was al superlang op zoek naar een lekker warme sjaal, en dichter bij per perfectie dan dit ging ik echt niet komen!

De sjaal is heerlijk zacht en dik, en houdt me daardoor goed warm. Ook is de sjaal heel breed, dus ik kan hem ook nog als dekentje gebruiken en er onder wegkruipen in koude collegezalen (been there :p). Het motiefje en de kleuren vind ik ook heel leuk; hij is goed te combineren! Ik kocht de sjaal bij de Only, waar ze nog veel meer leuke sjaals hadden om uit te kiezen. Die ik heb gekozen was volgens mij de dikste, en daarmee ook een van de duurste: ik betaalde €16,-.

Mijn moeder vond hem erg studentikoos maar ik ben er nog niet over uit of ik dat positief of negatief moet opvatten, haha. In ieder geval ben ik er héél blij mee! Wat vinden jullie?

IMG_2847IMG_2841IMG_2855IMG_2872

Geen opmerkingen :

Een reactie posten